Post by spaminanecov on Feb 15, 2022 23:43:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pacific Warships: Naval PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pacific Warships: Naval PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Pacific Warships: Naval PvP 2022 version ▞▞▞
Pelasin tätä peliä nyt vuoden, peli on ytimellään hyvä, mutta uusi 25 ships play -järjestelmä on arvoton, he olisivat voineet ottaa käyttöön 2 tilaa, mutta nyt peli on hidas ja häviät joka tapauksessa, koska aika ei riitä, myös uusin päivitys tekee pelistä viiveen.
Vau. Mikä täydellinen katastrofi tämä viimeisin päivitys oli. Olen pelannut tätä peliä lähes kuusi kuukautta ennen tätä suurta päivitystä. Nyt voi pelata vain täydellä laivoilla. Parittelu on vitsi. Tason 2 ja 3 alukseni vastaavat tason 5 premium-aluksia. Mikä on naurettavaa, mutta se on toteutettavissa botteja vastaan, jos asiat rikkovat tiesi. Paitsi NOTORP-droonit päästävät nyt satunnaisesti torpedot läpi ja kilvet joskus nousevat, ennen kuin niiden pitäisi pinota kansi vielä enemmän sinua vastaan.
Rakastan peliä ja ohjaimia...mutta olisi todella mukavaa, jos teillä olisi kaverijärjestelmä, jotta voisin pelata ystävieni kanssa. Tee niin ja vaihdan 5 tähden. (EDIT) Kuten luvattiin. Vaikka vähän myöhässä.
Olen päässyt noin puolet taisteluistani. Minulla on 32gb ram kuituoptisella isp:llä. Minulla ei ole tätä ongelmaa minkään muun kanssa. Eniten minua vaivaa hukkaan menevä aika ja vaiva. En edes saa palkintoja siitä, mitä olen tehnyt ennen käynnistystä, ja maksan premium-pelistä. En muista, että minulla olisi tämä ongelma ensimmäisen tai kahden peliviikon aikana. Minulla on paikkoja kolmelle laivalle, mutta pelaan vain yhtä, koska mitä pidempään taisteluun menen, sitä todennäköisemmin Ill b käynnistyy. Äänen mykistäminen ja grafiikan madaltaminen eivät ole auttaneet
Olen pelannut tätä peliä nyt 3 vuotta ja se eroaa siitä, miten se aloitti, ja se on parantunut vuosien varrella. Pidän siitä henkilökohtaisesti, kun saavutat sen parempana, mutta et koskaan ole voimakas päästäksesi paikallesi, joten valitse omasi. taistelee viisaasti
Kohtuullinen pelikokemus, mutta p2p-offsetin ja ystävien/joukkojen/klaanien puuttumisen välillä en voi rehellisesti laittaa sitä yli 3...
Kuvauspisteet ovat liian nopeita. Ohjaa 2/3 ja peli on ohi alle 5 minuutissa. Miksi ihmeessä molemmat osapuolet aloittavat 300 talteenottopisteellä ennen kuin peli edes alkaa? Aluksen terveys vs. tykit on todella epätasapainossa. Hävittäjän ei pitäisi pystyä kulkemaan varpaisiin varpaisiin saman tason risteilijän kanssa, vain tykit vs. Teillä kehittäjillä on keinoja edetä. Edit: Kehittäjät, en pidä pelistänne. Itse asiassa olen/olin innokas sotalaivojen pelaaja (pc) ja uskon, että pelisi (mobiililaitteella) voi räjäyttää heidän mobiiliversionsa suoraan vedestä!! (pun tarkoitettu lol). Ainoa ongelma on, että sinulla on vähän työtä tehtävänä ennen kuin saavutat kääntöpisteen. Jatka samaan malliin!
En voi siirtää kameraa ylös tai alas. Kun et voi tehdä sitä, tunnet olevasi puristettu ja olet vain vihainen vai pitäisikö minun sanoa vihaiseksi ja saada tällainen 2 tähden arvostelu
Tämä on yksi kolmesta pelistä, joita olen pelannut yli vuoden. Viimeaikaiset päivitykset ovat nyt vihdoin lisänneet kilpailukykyä, minkä piti tapahtua. Rakastan ehdottomasti pelattavuutta, grafiikkaa ja tarinaa, mutta toivon, että resurssien hankkiminen olisi hieman helpompaa ja päivitysten odotusaika ei olisi niin pitkä ja kallis. Mutta et voi saada sitä haluamallasi tavalla. Kuten sanoin, olen pelannut yli vuoden, enkä aio lähteä lähiaikoina, joten sen täytyy kertoa sinulle jotain. En pelaa mitä tahansa peliä. Sen täytyy olla, mistä pidän
Grafiikka on ainoa hyvä puoli tässä pelissä. Ohjaimet ovat roskaa, ja pääset aina pariksi Max-tason laivojen kanssa aloittelijana. Älä välitä tämän roskan kanssa.
Paras peli
Potion Punch 2: Avventure di cucina fantastiche Arcade krnu
Pelattavuus on erinomaista, ohjaimet ovat kunnossa. Mutta et ole vieläkään oppinut tai korjannut sitä, mitä pilasit pelissä viimeksi pelattuani, ennen kuin poistin pelin, uudelleensyntymistaisteluja. Palasin takaisin, koska olin utelias, olisitko kuunnellut ja yrittänyt vedota vanhempiin pelaajiisi, jotka pelasivat ennen respawn-taisteluja. Nyt haluaisin sinun tietävän, että kukaan ei ole turvassa tasolta V. Juttelin juuri tason 18 kanssa, joka sanoi, että he törmäsivät maksimitasoihin joka pelissä. Tämä on korjattavissa, tee se.
Poistettu 5 tähdestä 2:een, uusi päivitys ei ole hyvä todella vaikea käyttää kantajia nyt uudella tähtäysjärjestelmällä, vaikea nähdä, käyttääkö vastustaja dmg-muunninta pudottaessaan torppeja, voimakkaan vihreän punaisen värin vuoksi, ei voi enää pudota lähelle laivoja . Peli menettää vetovoimansa tällä hetkellä, toivottavasti he korjaavat sen pian
Ok, nautin tästä pelistä ensimmäisinä päivinä. Se osoittautuu kuitenkin SUPER palkitsevaksi voitosta, typerän kalliilla ostoksilla, ja kaiken lisäksi sitä kuhisevat riistäjät – ainakin 6 pelaajista juuri edellisessä ottelussani käytti nopean tulipalon hyväksikäyttöä, joka rikkoo pelin. peli kaikille. Palaan World of Warshipsiin ja suosittelen WOWSia 100%. Siitä puuttuu futuristinen ulkonäkö ja siistit aseet, mutta peli ja tasoitus on NIIN paljon parempi!
Se on upea peli, mutta minä henkilökohtaisesti haluaisin nähdä vähemmän lvl-vaatimuksia lvl 2-12 avataksesi seuraavan tason witch is 3 mitä helvettiä ei tapahtumia ei kampanjaa ei keskustelua teillä on paljon työtä tehtävänä. Sanon, että tästä pelistä voi tulla mahtava peli jonain päivänä, joten korjaa nämä asiat. Haluaisin ehdottomasti luoda ryhmävaihtoehdon, jotta voisin pelata ystävien kanssa.
meh. Toivoin jotain WW2-tyynenmeren laivastopelin kaltaista. Tämä on vain toinen palkka voittaa ampuja. Aika kaunis, mutta hyvin unohtuva
melko helppo laivasto peli
Jokainen aloittaa samasta aluksesta, mutta silti vihollinen voittaa aina, joten se on perseestä. Ainoa hieno asia on grafiikka. Olisi parempi, jos valittavana olisi enemmän kuin yksi taso, josta lähetän jne. Alukseni päivitettiin täysin ja hävisi edelleen vihollista vastaan
Se on mahtava. Käsiteltävyys hyvä, maaliin ammunta, näyttää paljon WoWarshipsiltä, 1/10 sovelluksen sisäisistä ostoksista ja mutkattomista teiristä. Useimmat ihmiset pitävät mielellään perusaluksista, ja se on hämmästyttävää, kun näet hymiöt.
ei paljon mainoksia, näyttää tasapainoiselta toistaiseksi. Olen tasolla 13 ja pidän tasoa ja kohteen etenemistä kohtuullisena. Laivat ja tavarat ovat saavutettavissa jopa ilman ostoa, kuten kaikki muutkin ap-pelit, se on hiontaa. näin sanottuna tämä peli on mielestäni yksi nautinnollisimmista. En ole altistunut häiritseville mainoksille, joissa ne ponnahtaisivat satunnaisesti näytölleni. Kodos ja mukavaa työtä.
Hieno peli, mutta päivityksen jälkeen kaikki on nyt kalliimpaa ja teki siitä vähemmän hauskaa. Olen itse asiassa melko vihainen, koska tämä oli suosikkipelini ja päivitys pilasi sen minulle. Ja olen varma, että kaikki tuntevat samalla tavalla. Toivottavasti korjaat tämän seuraavassa päivityksessä.
Jos et suojaa peliäsi hakkereilta, jotka huijaavat jokaista rehellistä pelaajaa nopealla jatkuvalla laukaisulla, he maksavat sinulle paljon! Koska kukaan ei halua sietää peliä, joka ei kestä hakkerointihuijauksia, kun rehelliset pelaajat käyttävät $ & aikaa pelissäsi! Et voi kilpailla etujensa kanssa ja kun näin tapahtuu, peli jäätyy ja potkii sinut! Sitten menetämme palkinnot ja muut palkinnot! Lopeta ne ja annan sinulle mielelläni arvosanan 5*, koska kaikki muu on hienoa pelissäsi, ystäväni!
Poikkeuksellinen peli, tiukat kontrollit, upea grafiikka/fysiikka, reilu matchmaking, looginen/sujuva pelattavuus, ei koskaan jos mitään DC/AFKfk-ongelmia tähän mennessä, maksaminen on valinnaista eikä anna paljon etua ilmaisiin pelaajiin verrattuna. Tämä on myös minulle tärkeää, mutta pelaajat paritetaan ihmisten kanssa, joilla on samanlainen "tehotaso" (lyhyesti sanottuna se pitää noobs noobin kanssa ammattilaiset ammattilaisten kanssa) Ainoa ehdotus olisi useamman kuin yhden pelitilan (mahdollisesti offline-tarinatilan) ja klaani-/joukkuetoimintojen sisällyttäminen
joten viimeisimmän päivityksen jälkeen puolet laivoistani on kadonnut 6/11, tarkalleen ottaen myös niiden mukana tulleet paikat. joistakin maksoin oikeaa rahaa yhdestä oli erityistapahtumasta. poikien kanssa. te lisäätte respawn-järjestelmään, mutta ette ole onnistuneet lisäämään kiltaa/ystävää tai edes todellista chat-järjestelmää. Epäilen, ettenkö ostaisi lisää VIP-paketteja ja estäisin muita käyttämästä rahaa tähän peliin, koska ypu ei koskaan tiedä, milloin kaikki aikasi ja jopa oikea raha voivat vain kadota. ihmettele kuinka moni muu sai scr
Rakastan peliä, sillä siinä on erinomainen laatu, upeat ominaisuudet ja upea laiva, jonka pitäisi tehdä peli paljon tämän kaltaisesta, mutta suihkuhävittäjät taivaalla. Kutsukaa niitä Tyynenmeren hävittäjiksi
Toinen erittäin kaunis voittopalkkiojärjestelmä. Se oli hauskaa muutaman tunnin, mutta sitten käy selväksi, että ilmaispelit ovat vain tavoiteharjoituksia pelaajille, joilla on varaa pudottaa paljon rahaa peliresursseihin. Poistaa hauskuuden heti...
Peli on hyvä, mutta minulla on syy, miksi en antanut 5 tähteä, koska toivoin, että tämä peli voisi pelata offline-tilassa. Tarkoitan, että pelisi on mahtava, mutta kyllä siinä ei ole offline-tilaa. laita offline-tila seuraavaan päivitykseen, josta olisi suuri apu kaltaisilleni offline-pelaajille
Pacific Warships: Naval PvP Acțiune ytuh
Ei toimi, taistelu vain pysähtyy, kun latausnäyttö ei koskaan käynnisty, ollut niin jo jonkin aikaa...
Joten annoin sille melkein 4 tähteä, mutta se tarvitsee ERITTÄIN hyvän internetin toimiakseen ja käyttämäni Internet ei ole paras. Tämä tarkoittaa, että se on SUPER GLITCHY ja tekee siitä melkein mahdottomaksi pelata. Muuten kuin se on erittäin hyvä peli, ainoa asia on, että siellä on vain yksi pelitila. Luulen, että jos he lisäävät toisen pelitilan, kuten tilan, jossa taistelet valitsemiasi aluksia vastaan tai kampanjassa. Toinen asia, joka olisi mukavaa, että voit laittaa päivityksen, on se, että voit ostaa avaimia kullalla.
Se on loistava peli ajan kulumiseen ja tarpeeksi hyvä takertumiseen.
Pidän todella tavasta, jolla peli pelaa. Lukuun ottamatta tarvetta saada ehdottomasti ensiluokkainen Internet-yhteys, se toimii kaikessa alle 3 barissa puhelimessani. Muissa peleissä tätä ongelmaa ei ole, mutta tässä pelissä se on välttämätöntä. Sen lisäksi se on hieno peli pelata. En ymmärrä pelituotteiden ostoprosessia, ostohinta ei ole mielestäni englanninkielinen. En voi uskoa, että kukaan ostaisi laivan 1500,00 dollarilla plus, se on törkeää.
se on loistava peli, mutta sinulta puuttuu vain nappi, jolla voit kohdistaa hiusristikkosi johonkin, joka on aivan kuten kaikki muutkin pelit. Heillä on mahdollisuus löytää vihollisesi kaukaa ja ampua pitkällä kantamalla. Lisää se
se on kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta säätimet ovat hieman liian lähayä toisiaan. joskus peruutan täysin sen sijaan, että käännyn vasemmalle tai oikealle, toisinaan aktivoin yhden taidoistani, kun yritän ampua. päivittäisten tehtävien tulisi tapahtua käytettävissä olevien alusten perusteella. yksi tehtävistäni on pudottaa 90 pommia, eikä minulla ole lentotukialusta.
Ok, mitä helvettiä?!...Älä ymmärrä minua väärin. Se ei itse asiassa ole huono... Kunnollinen grafiikka, reilu pelattavuus, hienot konseptit erityisominaisuuksille, markkinat voisivat vähentää joitain päivityksiä, mutta valtava kitka, joka minulla on, on pelin chat. Olen saanut pelikiellon 4 kertaa 2 päivän aikana "Loukkaavasta kielestä" Kun kysyin pelimekaanikasta, ja jotain, mitä näin tapahtuvan ottelussa. NELJÄ KERTAA ilman todellista syytä suututtaa minua. Korjaa tämä tai arvosteluni pysyy. Jos et pysty kommunikoimaan muiden kanssa, siinä ei ole mitään järkeä.
World of Warships -klooni, erittäin vesitetty. Ei sijaintivaurioita, ei ammustyyppejä, ei pysty edes hallitsemaan korkeutta.
Ei voi zoomata lähemmäs, eikä torneja voi liikuttaa ylös tai alas. Niitä tarvitaan sotalaivapeliin.
Ei todellakaan hauskaa, koska voittaminen on enimmäkseen maksullista ja joudut otteluihin pelaajien kanssa, joilla on korkeampi taso ja jotka tekevät sinusta hyödyttömän vahinkojen suhteen
Peli kaatuu keskellä taistelua joka kerta. kova kaatuminen, joka käynnistää puhelimen uudelleen.
Ok, joten minun piti muuttaa arvosanani yhdeksi tähdeksi 5:stä. Kehittäjät ovat vääristyneellä viisaudellaan päättäneet rankaista pelaajia, jotka viettävät pitkiä tunteja pelissä ja kovaa rahaa nostaakseen laivojamme, jotta he peruvat kaiken tämän ponnistelun viimeisellä kerralla. päivittää. Kaikki tämä luultavasti saada meidät käyttämään enemmän rahaa. Käytän rahaa ja kuukausia pelaamista tehdäkseni torjunta-aluksistani mahdollisimman nopeat, jotta ne vähentäisivät alukseni nopeuden lähes puoleen viimeisellä päivityksellä. Kunnes he palauttavat tämän, olen valmis
En jotenkin pidä tästä päivityksestä, koska se on niin vaikea voittaa toistaiseksi, mutta grafiikka on edelleen erittäin hyvä, mutta toivon, että se palaa vanhaan versioonsa
Pacific Warships: Naval PvP Acțiune ytuh
Tämän pelin kehittäjillä ei ole aavistustakaan, kuinka prosenttialennukset toimivat. Tällä hetkellä pelissä on 46,78 dollarin paketti "80% alennuksella"... Myydään hintaan 25,99 dollaria. Olen nähnyt toisen paketin, jossa oli 100% alennus, mutta se oli enemmän kuin 50%... Suuri osa tästä jutusta on väärää mainontaa, jossa näytetään ennen arvoa, näytetään alennus ja alennushinta ei ole se, mitä he näyttävät alennuksella.
Tämä on hämmästyttävä peli todella upeilla ohjauksilla. Ongelmana on, että joskus minulla on ongelmia ampumisen kanssa, kuten minulla ei ole ammuksia, mutta ne on ladattu. Muuten tämä on peli, jota huonosti pitää.
näyttää hyvältä, ilmeisesti kukaan muu ei kuitenkaan pelaa sitä. Yritin monta kertaa taistella, mutta ei onnistu. vastaus - itse asiassa minulla on loistava internet, joten se ei ollut ongelma. Olen myös hyvin kyllästynyt siihen, että yritykset käyttävät sitä tekosyynä. useimmat Android-peliyritykset eivät ole aktiivisia rahansieppaajia, jotka heittävät pelin ulos eivätkä ylläpitää sitä hyvin. he haluavat sinun käyttävän säädyttömän määrän rahaa huonompiin tuotteisiin. korjaa pelisi, älä käytä yleisiä tekosyitä, jotka joskus toimivat.